Նախագծի ժամկետը՝ 24/10/2016-30/10/2016
Նախագծի մասնակիցներ՝ 6-4 ,6-5 դասարանների սովորողներ
Նպատակը՝
- Հետազոտել և ուսումնասիրել շրջապատող միջավայրը՝ դիտարկելով մաթեմատիկա առարկայի դերը և անհրաժեշտությունը առօրյա կյանքում
- Կատարել դիտարկումներ տանը (օրինակ՝ ինչպես ենք առօրյայում բաշխում մեր ժամանակը, իրերը, սնունդը և այլն, և ինչպիսի կապ կարող է դա ունենալ մաթեմատիկայի հետ) և շրջապատող միջավայրում (օրինակ՝ ծնողների հետ այցելել առևտրի կենտրոններ, բանկեր և այլ հաստատություններ, հետևել դրանց աշխատանքին, գտնել կապը մաթեմատիկայի հետ, ինչպես օրինակ զեղչերը, դրանց հաշվարկները, գնային տատանումները, բանկերում՝ վարկերի, ավանդների և այլ գործարքներում մաթեմատիկայի դերակատարումը)
- Բացահայտել մաթեմատիկայի
կիրառության հնարավոր ոլորտները
Նախագծի նկարագրությունը
- Ծանոթացում նախագծի հետ, սովորողների առաջարկությունների քննարկում
- Սովորողի կողմից դիտարկումների և ուսումնասիրությունների իրականացում։ Մաթեմատիկա առարկայի և առօրյա գործունեությունների կապի ուսումնասիրում։
- Կատարած եզրակացության հրապարակում բլոգներում
Ակնկալվող արդյունքը
- Սովորողը կարողանալու է տեսնել առարկայի կիրառությունն առօրյայում և այլ բնագավառներում, ինչը խթանելու է առարկայի նկատմամբ հետաքրքրվածության աստիճանի բարձրացմանը
- Սովորողը ձեռք է բերելու դիտարկումներ և եզրակացություններ կատարելու հմտություններ
Նախագծի ղեկավար` Լուսինե Ներսեսյան
0 коммент.:
Отправить комментарий